Plagiando inspirando-me na proposta de Calidonia, também eu vou dar uma espécie de Prémios Blogomilho (e Hijuelas) 2008 🙂 Como novidade, explico os motivos 😉
- Melhor artigo: The Invisible Man (O Vídeo), de Suso Sanmartin. Simplesmente genial (tampouco asseverei que as explicações fossem estar argumentadas :-D).
- Melhor artigo não de texto: Gloria Quiñones, olé tus… declaraciones!!!, de Rosa Vallacastrón. Dá resposta a um dos tópicos mais tópicos contra do galego.
- Pior artigo: Miñas donas e meus señores, fin, de Xosé Carlos Caneiro. O que mal começa, mal acaba…
- Melhor apontamento sobre língua: Consequências reais do decreto de ensino em galego, de Fer. Simples e efectivo.
- Pior apontamento sobre língua: O deporte sepáranos da lusofonía, por Alema. Uma anedota não pode ser colhida como regra geral.
- Apontamento sobre a língua mais divertido: Luchi non se aclara coa ‘pelu’, por Alema. Escaralhante 😀
- Apontamento sobre a língua mais maçador: Un negocio a costa de la libertad, por Elentir. Sem argumentos novos respeito das suas fobias…
- Melhor blogueira/o: Manuel Gago por Capítulo 0. Por manter um blogue interessante, variado, polivalente e em constante reinvenção.
- Pior blogueiro/a: Xosé Carlos Caneiro por A vida nova de Madame Bovary. O que mal começa, mal acaba (de novo).
- Melhor iniciativa blogueira: Ridiculismo contra a ‘imposiçom’ do Galego, de Sei o que no Figestes… nos Últimos 525 Anos, La Mesa Contra el Libertinaje Lingüístico e Tan Gallego como el Gazpacho. Após uns anos de ausência organizada, em 2008 o ridiculismo voltou, e com força. E esta acção em concreto logrou notável repercussão mediática. Parabéns 🙂
- Pior iniciativa blogueira: Blogues pola lingua. O que poderia ter sido uma interessante iniciativa, mesmo com adesões e críticas muito favoráveis no início, acabou com uma parálise inexplicável. Mágoa.
E com isto e pouco mais, que tenhais um feliz ano 2009 😀
Comentários
4 comentários a “O melhor (e o pior) de 2008”
bueno…
imos mellorando 😉
graciñas polas críticas
serven para mellorar
se son construtivas,
como é o caso
😉
Moitas grazas, Gerardo….e agora no 2009 xa hai tres experimentos novos en liña de saída (videoentrevistas, narrativas xeolocalizadas, uf…) e algunha sorpresa a nivel de contido bastante grande (se sae, que é difícil).
Estou seguro de que ficaremos satisfeitos 🙂
Obrigado pola citaçom e o prémio. 😀