Os temas que interessam em Chuza… os temas que me interessam a mim?

Hoje deu-me por mirar as cem etiquetas mais populares em Chuza nos seus três anos de vida, no último ano, no último mês e na última semana. Deliberadamente omiti as das últimas 48 horas porque julgo que para  uma observação deste tipo uma semana é um período de tempo o suficientemente pequeno, estável (com matizes) e variado como para ser considerado.

NOS 3 ANOS DE VIDA

3anosvidachuza

Galiza e galego são,  de longe, o foco dos interesses chuceiros. Segue a etiqueta lingua, e a seguir vão bastante parelhos entre si  Portugal, PP e BNG.

NO ÚLTIMO ANO

ultimoanochuza

Contrariamente ao que se tem dito, Chuza nos seus três anos exibe uma relativa  homogeneidade no que seriam os “grandes temas”. Assim, nos três últimos anos e no último ano vemos que continua a tendência já assinalada com preponderância para as etiquetas Galiza e galego, segiudas de mais longe por lingua, e a seguir vão bastante parelhos entre si  Portugal, PP e BNG. Contudo, há etiquetas que assumem o protagonismo que lhes corresponde pola diferente conjuntura, e assim entram pisando forte crise (que já está no histórico dos três anos) ou gz2009 (as eleições galegas, que substitui a etiqueta eleccions, utilizada na sua maioria para os comícios estatais e locais de há um e dous anos, respectivamente).

NO ÚLTIMO MÊS

ultimomeschuza

Como é lógico, a campanha eleitoral galega centrou as etiquetas mais fluentes do último mês, com grande protagonismo para BNG (tanto pola campanha… como sobretudo polo caos interno no partido após os comícios), Galiza, gz2009, PP, língua e já mais longe Feijóo, PSOE, Quintana, eleccións e política. Cumpre assinalar que tanto nos últimos três anos como no último ano e no últiom mês mantém-se, ainda que sempre num 4º ou 5º posto no ranking a etiqueta Vigo… bastante por diante de outras cidades muito mais galeguizadas mas, a fim de contas, é a cidade mais populosa deste (im)país!

NA ÚLTIMA SEMANA

ultimasemanachuza

Chuceiros e chuceiras… sei o que fizestes na última semana, e foi fazerdes sangue com o caos interno no BNG, apelardes a temas vitais para o país (Galiza, língua), maldizer a crise que nos assovalha, lembrar o ex líder nacionalista Beiras, culpar de muitas cousas a política (e a Feijóo e ao fascismo)… mas sempre sem esquecer que daqui a uma semana quem nos governará vai ser o PP.

CONCLUSÃO: Todo estudo leva afinal uma conclusão, mas como isto não é um estudo, posso concluir que a minha conclusão é que não quero pôr uma conclusão, mas que sejais vós quem atireis as vossas próprias conclusões. E concluo 😉


Publicado

em

,

por

Etiquetas:

Comentários

Um comentário a “Os temas que interessam em Chuza… os temas que me interessam a mim?”

  1. Avatar de Eu
    Eu

    É curioso como ante o imparábel agrandamento da tag “Crise” a palabra “Galego” vai minguando…
    Deducción: A crise tamén acaba co galego!