Alguém lembra…

… qual era o nome de um programa de monicreques que botavam na TVG alô entre os anos 1986 e 1989 (aprox.)? Tenho na cabeça o nome “Imos alô”, mas não estou certo… Existem vídeos no Youtube? Sabe alguém se era um programa feito na Galiza ou aqui só faziam as vozes?


Publicado

em

por

Etiquetas:

Comentários

8 comentários a “Alguém lembra…”

  1. Avatar de llik
    llik

    Busquei no google e polo menos sae que é de produción galega (na axencia audovisual galega saen varias ligazóns, entre elas unha con Ernesto Chao).
    Eu tamén o estiven buscando hai tempo, porque o vía de cativa e gustábame moito… pero xa perdera as esperanzas xD

    1. Avatar de Galeguzo

      Eu é que esse programa é um dos primeiros que lembro da TVG, junto com Arestora (Pupo, que lembranças! e depois ao fazer-me maior cheguei a conhecê-la :D). Devia ter eu entre 3 e 5 anos quando botavam esse programa de monicreques, daí as datas aprox. que ponho.

  2. Avatar de llik
    llik

    OOOH PUPO! non presentaba Maria Manuela? coido que sí xD

  3. Avatar de Ivan
    Ivan

    Também se publicava uma tira do Imos Alô em algum jornal (pode ser n’O Correo Galego?). Talvez tenha algo na casa, ou eu ou meu pai…
    Buscando no google “imos alo” + TVG achei isto http://www.galegos.info/detalle.php?id=533&tabla=gallegos Siro López era o autor

  4. Avatar de Ivan
    Ivan

    algo devim de fazer mal porque o meu comentário se vê com muitos símbolos estranhos, deve de ser um problema de codificação. Dizia que se publicava tb em algum jornal e que o autor era Siro López

    1. Avatar de galeguzo

      Não te importes por isso, Iván. É uma pequena falha no pluguin dos comentários deste blogue… às vezes, após editar, o comentário enche-se de caracteres estranhos, mas só em aparência, pois se volves carregar a página verás que está tudo correcto.

  5. Avatar de eirache

    Era Imos aló, que programa máis malo, cristo.

  6. Avatar de Galeguzo

    Por outra parte, muito obrigado a todas e todos pola ajuda em localizar esta série/programa 🙂