O humor é uma arma demasiado forte

bloguear não é delito - grandeNos últimos tempos parece que no Estado (policial) espanhol está complicado poder fazer muitas cousas, entre elas elaborar desenhos humorísticos (e se tem a ver com El-Rei, muito menos). Na Galiza as cousas não vão melhor, sobretudo após saber que o Partido dos Pepeiros Galegos levar aos julgados dous blogues de Ogrobe e de Cambados.

Não deixa de ser irónico que ao menos no caso do blogue cambadês, o seu próprio autor soubesse da denúncia… pola imprensa! Parece que mesmo o mínimo comum sentido da educação brilha pola ausência.

Polo que vemos, ainda há na Galiza muito regedor municipal que prefere tapar as suas vergonhas pola via judicial e não respondendo às acusações (se as houver) que se lhe realizam. Pois mal caminho o escolhido, porque embora todos saibamos que a cadeia sempre rompa polo elo mais fraco, antes ou depois acabarão virando as tornas.

O humor sempre foi considerado uma arma demasiado forte por dous motivos: 1) porque calha doadamente na sociedade, 2) porque o favor social faz difícil combatê-lo. Têm-se usado caminhos muito diferentes para combater o humor. Na Espanha têm o exemplo do que aconteceu com a revista satírica El Papus. Agora, como o uso da força está mau visto, procura-se esmagar o feble com a força legal.

Embora muito não possamos fazer, ao menos por enquanto, a nossa inteira solidariedade com os companheiros denunciados. Não estais sós.

 

ATUALIZAÇÃO 2015

Resgatando o blogue, acabei de ver, com satisfação, que os dous blogues referidos chegaram a incluir o banner por mim desenhado para os apoiar! :___)


Publicado

em

,

por

Etiquetas:

Comentários

3 comentários a “O humor é uma arma demasiado forte”

  1. Avatar de Sol Costas
    Sol Costas

    Grazas po-los comentario de animo no teu blog. Se como parece nun primeiro termo teño que pecha-lo meu blog (http://ogrobe.blogspot.com/), quedame o consuelo de saber que son centos ou quizais miles os que continuaran abertos e que cada un que pechen desta maneira significara que 10 mais abren. Vou poñer un enlace ó teu espazo na miña lista de vinculos, se queres facelo mismo agradeceriacho un mundo.
    Un saudo libertario
    http://ogrobe.blogspot.com

  2. Avatar de Galeguzo
    Galeguzo

    Faltaria mais 😉

    Ontem mesmo queria ter-vos posto a Ogrobe e Cambados no meu blogroll, mas foi-me impossível por dificuldades com a rede (já enviar o post custou-me um mundo).

    Muito ânimo!

  3. Avatar de marykinha
    marykinha

    ^^ ostras, onde quedou a liberdade de expresión???
    Pensei que viviamos nunha sociedade democrática, pero vexo que continuamos nunha dictadura…