Contra a imposição do castelhano!

Um dos lemas que mais se vão ouvir no 17 de Maio, sobretudo através da plataforma cidadã Galego Sempre Mais, será um alto e claro: CONTRA A IMPOSIÇÃO DO CASTELHANO.

Nunca antes esteve tão presente essa consigna numa mobilização polo galego. E se o esteve, foi há muitos anos ou bem passou totalmente despercebida.

  • Contra a imposição do castelhano, porque é a única língua imposta com normalidade.
  • Contra a imposição do castelhano, porque o galego é a língua própria da Galiza.
  • Contra a imposição do castelhano, porque se os galego-falantes não defendemos o galego, ninguém o fará por nós.
  • Contra a imposição do castelhano, porque respeitamos quem fale essa língua, mas não que os seus direitos linguísticos prevaleçam acima dos nossos.
  • Contra a imposição do castelhano, porque o novo governo da Junta trabalhará pola sua imposição, juntamente os seus aliados políticos e extrapolíticos.
  • Contra a imposição do castelhano, porque reclamamos sempre mais galego. Reclamamos galego. Sempre mais.

galego sempre mais


Publicado

em

por

Etiquetas:

Comentários

6 comentários a “Contra a imposição do castelhano!”

  1. Avatar de alema

    que lema tan guai!
    protestan vostedes contra o “castelhano”, un castelanismo como a copa dun piñeiro! 😀

    1. Avatar de galeguzo

      Já… como o “bueno” 😉

      Castelhano leva séculos na nossa língua para se referir à gente (e ao idioma) de Castela/Castilha e para diferenciar de Castela, uma região histórica galega (da qual procede o apelido Castelão).

      À parte, que melhor contexto para meter um castelhanismo (outro mais!) que no referente a esse país?

      Por certo, deveras gostas do lema, Alema ;-)?

  2. Avatar de Toño Randeeira

    Pasa que nos vindeiros catro anos que pareceran catro longos séculos non vai ser suficiente un so día para reinvidicar a nosa lingua comun e propia fronte á lingua estranxeira que os avatares dunha historia bebeda nos impuxo.

    1. Avatar de galeguzo

      Certamente. Haverá que sair mais dias. Parece que os da Mesa só se lembraram de que há conflito de 17 em 17 de Maio (negaram-se a manifestar-se na precampanha eleitoral, reparo que não teve Galicia Bilingüe).

  3. Avatar de Vixía

    Un tenta non entrar en política cando fala de cultura, mais cando se usa a política para destruír unha cultura, é inevitable. E aínda que discordo no de que a forma reintegracionista sexa a única viable… (;-)) Galego sempre máis!

  4. Avatar de Vixía

    Alema, descoñece a existencia do topónimo “Castellana”? Xustamente na estrada de Castela ten un lugar chamado A Castellana (no concello de Aranga).