A morte de Darwin

Tal dia como hoje há muitos, muitos anos, morria Charles Robert Darwin, a pessoa à qual habitualmente se atribui a Teoria da Evolução (para nos entendermos). E digo habitualmente porque vivemos numa época em que cada poucos anos nos tiram de cima um mito e se descobre que tal ou qual pessoa alcançou a a fama por ideias gestadas por outros.

Seja como for, o que ninguém lhe poderá tirar nunca a Darwin é o honor de ter sido a pessoa cujo legado científico e intelectual acabou convencendo a comunidade científica da verdade inquestionável da evolução (questionável, porém, se virmos certos indivíduos).

Dá mágoa, porém, observar como alguns pailarocos mal-usam teorias científicas para justificarem o injustificável. Aprendamos a não baixar a guarda perante a instrumentalização falaz da ciência.

  • marykinha

    Caro Uz!

    Supoño que o que non é novo para ti, que o mundo móvese por certos movementos intelectuais, nos que, coma o lixo na casa, temos que reciclar dertas teorías e poñer en cuestión cousas que nom merecen a pena ser cuestionadas, sobretodo cando os afectados nen sequera están vivos para ter a oportunidade de defenderse de tales inxurias.

    Tal vez o problema a dia de hoxe reside en que hai moitas ganas de teorizar pero poucas de profundizar no que realmente se esconde detrás de cada feito (en calqueira ámbito, non só no sociolóxico ou no científico)

    En fin… marcho durmir que estar resacosa faime desvariar!

    Bicos

    P.D. Porque xa non hai tanto movemento de comentario no teu blogue??? Tes un blogue alternativo??? ANIMEMOS A GERARDINHO A QUE ESCRIBA MÁIS NO SEU BLOGUE!!! Aupa Uz!! 😛

  • Galeguzo

    Homem, blogue alternativo não tenho… o que passa é que agora escrevo muito aqui, e claro, resulta um pouco cansativo…

    E a isto lhe somamos que ainda entreguei a começos desta semana as minhas colaborações mensais acô, e que também estou apurando os meus últimos dias acolá, compreenderás que tenha um certo cansanço intelectual…

    Por sorte, o blogue serve-me como terapia, e segundo me vaia recuperando, apurarei também o ritmo de actualização. Para a semana do 1 de Maio estrearei-me como parado oficial, assim que vou ter uns quantos dias para usar este espaço de forma terapêutica X-D

www.000webhost.com