Esta semana viaja connosco «Komunikando.net»

logo_komunikandoO diário deste galeguzo escolheu como acompanhante da semana o sítio web Komunikando. Eles próprios definem-se como “um ponto de encontro na música galega não subvencionada” (o negrito é nosso), que pretende configurar-se como “fórum de debate para questionar o panorama vigente, reconhecer carências, criar uma base estrutural”. Nascem após 16 anos de “esquecimento por parte das instituições e administrações”, e luitam contra “essa imagem [da música galega] tradicionalista ancorada no pasado que o governo de vez quis promulgar”.

Em Komunikando oferecem-nos os fóruns de quase quarenta artistas ou grupos, onde pontualmente nos informam dos seus concertos, novidades discográficas e outras iniciativas. Ainda, na capa da web também nos vão informando para estarmos atentas e atentos e, desta forma, não perdermos uma só actuação ou novidade musical.

Galiza, a súa xente, é rica en moitos aspectos e na música máis se cadra. Aquí cultívanse todas esas vertentes musicais que alimentan o mundo discográfico internacional. Esa riqueza foi esquecida polos propios medios de comunicación galegos, eses que deberían ser sensibles ao que se move na súa terra.

Escuitai o nosso conselho e ponde um bocadinho de música nas vossas vidas 😀


Publicado

em

por

Etiquetas: