Alternativas de graça aos programas comerciais

Audacity
Audacity

Falava no meu post de ontem que a Corel mercou o WinZip, operação que muito provavelmente derive em que o programa passe a ser 100% comercial. Também cabe a possibilidade de que a Corel perceba que boa parte da popularidade do programa reside em que é de graça (apesar de existir também uma versão de pagamento com mais opções) e continue a oferecê-lo de forma gratuita, financiando-o talvez com a inserção de algum bâner publicitário (tal e como fazem alguns reprodutores de áudio).

Seja como for, e como já dizia eu, existem muitas alternativas de graça ao WinZip (e ao WinRar e o WinAce, dous dos seus competidores). E por essa razão recolho neste post algumas das mais populares alternativas de graça a programas comerciais. Que vos prestem!

CATEGORIA: PROGRAMAS SHAREWARE/COMERCIAIS -> ALTERNATIVAS DE GRAÇA
– COMPRESSORES: WinZip, WinRar, WinAce -> Freezip, Quickzip, Zipgenius, Unzip

– DESENHO CAD: AutoCAD -> CADSTD, Google SketchUp
– EDIÇÃO DE VÍDEO: Avid -> Virtualdub, Linux Video Studio, Zwei Stein

– EDIÇÃO DE ÁUDIO: CoolEdit -> Audacity
– OFIMÁTICA: Microsoft Office, Corel Wordperfect -> OpenOffice
– IMAGEM: Adobe Photoshop, Pain Shop Pro -> The Gimp
– GESTÃO DESCARGAS: GetRight -> Free Download Manager
– CLIENTES FTP: CuteFTP, SmartFTP, FTPNow -> Portable FileZilla

NOTA: são todos os que estão, mas não estão todos os que são. Para sugestões e acréscimos, enviai as vossas opções aos comentários.

 

  • oteixugo

    Visto que se me da millor postear comentarios que “cntstr sms”, váleme pra avisarte de que estou vivo, bastante ocioso e non iniciei ningún viaxe iniciático con Antonio, non. Agradécese o interese, e espero verte dentro de non moito se consigo prácticas ou feuga en santiago.

    E por certo, que te deixaches o millor programa no tinteiro! O 7-zip é un programa pequeno, de menos de un mega, e é software libre. Comprime en zip e nun formato propio, o 7z, cun algoritmo moito mais efectivo que calquera que coñezas. Tamén é capaz de comprimir nos entrañables gzip (dominio galego xa!, jeje) e bzip2 e facer un tar (que realmente non é un algoritmo de comprensión, senón unha especie de antepasado de imaxe iso). Descomprime de: 7z, zip, rar, gz, bz2, cab, arh, lzh, chm, z, cpio, rpm e deb. Hai traduccións ó castelán e o brasileiro, para o galego acéptanse voluntarios. É totalmente compatible con MS Windows en tódalas súas versións (bueno, en 3.1 non probei); e hai un port para linux e OSX, usándoo mediante liña de comandos (ata que un alma caritativa lle faga unha gui).

    Hala, xa lle chegou de rallada, que inda non lles cobro comisión

  • Uz

    Não, não o esqueci, bem-querido Teixugo. O que passa que somente referenciei aqueles que provei. Por exemplo, a minha lista original incluía outros softwares muito comentados por aí (alguns exclusivos de linux), mas vista a impossibilidade para comprová-los todos, a minha lista ficou pequena.

    Por certo, que na //portableapps.com vem-se autênticas marabilhas! Os meus favoritos, o Portable Firefox e o Portable FileZilla (levo-os no meu cacharrinho a todas partes, e como salvo neles as passwords, evito lembrá-las todas e como as levo comigo não as vê ninguém :).

    E alegra-me que andes bem. A ver se conseguides tu e a Ila uma feuginha e vos volvo ver por Compostela!

www.000webhost.com