O monólogo de Peñafiel sobre a família real espanhola

Ontem deu-me por mirar a Cuatro e ver como se desenvolvia o Jaime Peñafiel (repunantíssimo comentarista/opinador/’analista’ da imprensa do coração, especialmente monárquica) no programa de monólogos de Florentino Fernández.

Para mim, o sujeito em questão estivo essencialmente na sua linha: insípido e vingativo contra os bubónicos. Mas não serei eu quem o defenestre, com certeza. Passai e botai-lhe um olho vós próprios/as.

  • marykinha

    Oliñas!!
    Mágoa que o son non vai seguindo ao video… está simpático, aínda que ten máis gracia cando critica a Letizia, jajaja (non sei se o segue a facer, pero molaba ver como se lle hinchaba a vena mentras escupía serpes en contra da persoa da Leti!!)
    Bicos

  • Uz

    Já, é mágoa. Ao começo o áudio segue, mas depois fica atrás.

    Mas tivem de prescindir um bocadinho dessa sincronização para poder comprimi-lo.

    Em princípio tinha comprimido a .mpg, também provei para .avi, mas afinal optei polo formato .rm, o que melhor comprimia (com o risco de dessincronizar o áudio).

    Apesar do inconveniente, acho que paga a pena sofrê-lo para ver este indivíduo fazer o ridículo, conceito ao que já estará afeito (“sé de buena tinta que será un niño” -> parabéns, pitoniso!).

  • marykinha

    Oliñas!!
    Perdinme con tanto programiña e tanto comprimir… eu non son experta en informática, sintoo moito!
    No meu blog tamén teño problemas cunhas fotos, o que pasa que me da preguiza poñerme a retocar o tamaño!
    Bueno, deixote por hoxe!
    Bicos

www.000webhost.com